دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ..
بتاریخ ۲۹ و۳۰ /۹۳/۱۰ سال جاری توسط مجتمع آموزش عالی ، علمی کاربردی صنعت آب وبرق آذربایجان غربی برگزار گردید
این دوره آموزشی که توسط مدیرعامل شرکت مشاوران بهبود مدیریت افق تدریس گردید دارای سرفصل های ذیل بوده است :
– تعریف اربای رجوع و مشتری
– دیدگاه های سنتی و نوین به مشتری وارباب رجوع
– دید بلند مدت مشتری مداری
– عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات از نظر مشتری وارباب رجوع .
– نقش کارکنان درحصول رضایت مشتری
– برنامه های تحول اداری
– طرح تکریم مردم وجلب وضایت ارباب رجوع درنظام ادار کشور
– ویژه گیهای نظام خدماتی مطلوب
– مشکلات ارباب رجوع درنظام اداری
– کلیات طرح تکریم
– مبانی والزامات قانونی